sobota, 21 grudnia 2019

Znaczek - logo bloga

          Witam Was

           Na początku chciałbym Was przeprosić, że moje wpisy były nieregularne ale było to związane ze zmianami jakie mieliśmy z Żoną zarówno w życiu prywatnym jak i zawodowym.
       Ten krótki wpis który dziś umieszczam będzie związany z tym, że od dzisiaj, zaczyna funkcjonować znak graficzny mojego bloga który wiązać się będzie z wpisami jak również staje się moim znakiem rozpoznawczym. 
          Znak graficzny będzie zarówno w wersji kolorowej oraz w wersji biel-czerń. Mam nadzieję, że przypadnie Wam on do gustu ale jak to mówią o gustach się nie dyskutuje. A pytanie czemu zrobiłem w dwóch wersjach to moja tajemnica o której się kiedyś dowiecie.
        
           Pozdrawiam Was









.



















Wszelkie materiały, informacje, słowniki, zdjęcia, pliki, rysunki, mapy które dostępne są
na moim blogu https://hi-storyzone.blogspot.com/ nie mogą być wykorzystywane w całości lub w częściach bez pisemnej zgody właściciela bloga.
Wszelkie prawa zastrzeżone.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cmentarz I Armii Wojska Polskiego we wsi Stare Łysogórki

Witajcie.       .............ciąg dalszy relacji z podróży szlakiem Forsowania Odry w 1945 r., dzisiaj zabieram Was   w miejsce zad...